About Me

My photo
gua ni xde la hensem sgt, tp adalah 2-3 org yg tepikat..gua ni baik hati, pnyabar, solat jrg tggl, puasa pn sma..gua mna da mrh bdak kcik, gua mrh bdak bsr je..

Thursday, February 12, 2009

NUKILAN BUAT KEKASIH

awak,
kalau awak SAYANG saya
terimalah saya seadanya
sebab ini adalah diri saya
saya tak boleh jadi orang lain
sebab saya memang macam ini

awak,
kalau awak YAKIN dengan saya
awak takkan pertikaikan saya
atau kata macam-macam kat saya
sebab saya tak pernah tanamkan
keraguan pada awak

awak,
saya tak nak benihkan baja was-was
saya juga tak nak suburkan api penipuan
sebab saya tahu PENGKHIANATAN itu menyakitkan

awak,
hidup ini perjuangan
banyak yang kita kena tempuh
apa yang jadi di depan
sukar untuk kita telah
tapi kita boleh merancang
selebihnya kita berSERAH

awak,
kalau hari ni saya rebah
tolonglah PIMPIN saya
saya juga lemah
kadang-kadang jalan yang panjang
buat saya tersadung.

1 comment:

  1. slm ust.

    maaf gnggu.knp ust pakai topi cmtu? ia kan topi kaum yahudi. cuba bc balik hadis fsl lrgn Rasulullah SAW trhdp perbuatan2 cmni. skdr menegur.

    ReplyDelete

The Number Of View Me