About Me

My photo
gua ni xde la hensem sgt, tp adalah 2-3 org yg tepikat..gua ni baik hati, pnyabar, solat jrg tggl, puasa pn sma..gua mna da mrh bdak kcik, gua mrh bdak bsr je..

Tuesday, February 3, 2009

Lastly..Ciap gak my Blog


Alhamdulillah...

Special Thanks to En. Aziz coz ajar aku wt blog, also thanks diucapkan kpd Afiti yg bntu aku cara2 wt e-mail n create blog, juga xlupe kpd Naezam @ Zam Tanjong Malim yg tlg aku masukkan lagu Teman Sejati ni, juga xdpt dilupakn kpd Baq @ Bakri Bonet yg turut bntu aku dlm mnjayakan blog ni, thanks jg kpd kwn2 len yg beri komen dan time kacih also kpd Mastika binti Jaafar @ MassCute yg tlh mnjadikan dirinya sbg org yg pertama yg tlh mengkomen (kritik) blog aku ni.. Juga xlupakan juga kpd kwn2 sperjuangan @ sepeperangan dalam Bidang Bimbingan Dan Juga Kaunseling ini..

1 comment:

  1. salam..abe ja kito tus...sila ke blog ore..dan jawab tag..anda di tag...wonder pet!

    ReplyDelete

The Number Of View Me