About Me

My photo
gua ni xde la hensem sgt, tp adalah 2-3 org yg tepikat..gua ni baik hati, pnyabar, solat jrg tggl, puasa pn sma..gua mna da mrh bdak kcik, gua mrh bdak bsr je..

Friday, February 6, 2009

Selipar Aku Dicuri Lagi

Berhubung perkara di atas, pada hari ini, iaitu 6 Februari 2009 (Jumaat), sekali lagi selipar aku telah dicuri oleh salah seorang daripada jemaah masjid yang juga turut hadir untuk mendirikan Solat Jumaat secara beramai-ramai di Masjid Jamek, Perak, Tanjong Malim. Kecurian ini merupakan kecurian yang kedua berlaku ke atas diriku sepangjang tahun ini. Dan sekali lagi aku terpaksa berkaki ayam untuk pulang ke rumah. Aku terpaksa menahan kepanasan jalan tar demi untuk pulang ke rumah. Selain itu, aku juga terpaksa menanggung malu kerana ramai dalam kalangan jemaah masjid yang melihat aku berkaki ayam sambil berkata "Selipar kena curi lah tu...". Aku hanya mampu tersenyum sambil malu.

PERINGATAN: SILA KUNCI SELIPAR ANDA SEBELUM NAIK KE MASJID

No comments:

Post a Comment

The Number Of View Me